پزشکان گیل

ماهنامه جامعه پزشکی گیلان

مجمع عمومی انجمن پزشکان عمومی رشت برگزار شد

بدست • 3 ژانویه 2010 • دسته: اخبار تازه

۸۸/۹/۸۸۲۰، پزشکان گیل: مجمع عمومی انجمن پزشکان عمومی رشت برگزار شد؛ ۱۰ صبح تا ۱۴ جمعه، تالار پاپیتال هتل کادوس رشت. در این مجمع که با حضور بیش از ۱۴۰ تن از اعضای انجمن پزشکان عمومی رشت برگزار شد، همچنین میهمانانی از انجمن‌های پزشکان عمومی شیراز، لاهیجان، صومعه‌سرا و فومن حضور داشتند.
مجمع با خوش‌آمدگویی دکتر حمید اخوین، رییس انجمن پزشکان عمومی رشت، آغاز شد و سپس با دو سخنرانی کوتاه از دکتر انوش برزیگر، رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های استان و عضو شورای‌عالی نظام پزشکی کشور، و دکتر عبدالرحیم اسدی لاری، رییس انجمن پزشکان عمومی فارس و عضو پیشین شورای‌عالی نظام پزشکی کشور، ادامه یافت. در ادامه هیات رییسه‌ی سنی با حضور دکتر هدایت یزدانی، دکتر محمدحسن صالحی و دکتر میرابوالقاسم میرفیضی تشکیل شد و به‌ترتیب دکتر جعفر ثابت‌قلب قربانی، دکتر مسعود جوزی و دکتر علی‌اصغر اشرف‌نژاد گزارش‌های مالی، هیات مدیره و بازرسی را ارایه کردند.
سپس با اهدای لوح‌های تقدیری از دکتر حمید جعفری صیادی و دکتر مرضیه مصدقی به‌عنوان پزشکان نمونه‌ی سال ۸۸ انجمن پزشکان عمومی و نظام پزشکی رشت تقدیر به‌عمل آمد و لوح تبریکی نیز به دکتر علی حاج‌میرزاییان که پسرش، آریا، مدال طلای المپیاد زیست‌شناسی جهان را برده است، اهدا ‌شد.
در ادامه تریبون آزاد مجمع به‌مدت ۱/۵ ساعت در اختیار همکاران قرار گرفت که در این بخش دکتر علی‌رضا بهرامی، نماینده‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران در این مجمع نیز طی سخنانی به جایگاه انجمن پزشکان عمومی پرداخت و به‌ویژه انجمن رشت را از مهم‌‌ترین شعبات در سطح کشور اعلام کرد. در نهایت صرف ناهار در جمع همکاران آخرین بخش از برنامه‌های مجمع عمومی بود.
برای مطالعه‌ی گزارش کامل این مجمع، می‌توانید به سایت انجمن پزشکان عمومی رشت مراجعه فرمایید.

برچسب‌ها: ٬

دیدگاه خود را بیان کنید.