پزشکان گیل

ماهنامه جامعه پزشکی گیلان

دکتر یوسف‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد

بدست • 6 مارس 2016 • دسته: اخبار تازه٬ تیتر اول

۹۴/۱۲/۱۵، پزشکان گیل: با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی گیلان منصوب شد.
دکتر یوسف‌زاده متخصص جراحی مغز و اعصاب و استاد فول‌تایم دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که هم‌اکنون ریاست بیمارستان پورسینای رشت را برعهده دارد و با ارتقای کیفیت این بیمارستان، طی سال‌های اخیر آن را به‌عنوان یکی از بیمارستان‌های نمونه‌ی هیات امنایی و قطب آموزشی، پژوهشی و درمانی ترومای کشور مطرح کرده است.
رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان دکتر انوش برزیگر، فوق تخصص و استاد قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رییس نظام پزشکی شهرستان رشت بود که از دی‌ماه‌ ۱۳۹۲ در این جایگاه قرار داشت.Dr Yoosofzadeh
به گزارش پایگاه خبری- اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب‌دا)، متن حکم دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، به‌شرح زیر است:
جناب آقای دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان
با سلام
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده‌ی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان منصوب می‌شوید.
از جناب‌عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کار‌شناسی اعضای هیات علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه‌ی سایر بخش‌های حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:
۱. تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم به‌ویژه محرومین و نیازمندان
۲. ارتقای برنامه‌های جاری حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی
۳. صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی
۴. عملیاتی نمودن برنامه‌ی پنجم توسعه و برنامه‌ی سلامت دولت یازدهم
۵. توسعه ی عدالت در سلامت در حوزه‌ی ماموریت خود
۶. توجه به امر اعتدال، توانمندی و شایسته‌سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه‌ی سلامت
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته‌ی وظایف با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.
«پزشکان گیل» ضمن تبریک به دکتر یوسف‌زاده و آرزوی موفقیت برای ایشان در انجام این ماموریت دشوار، از خدمات گذشته‌ی دکتر برزیگر به نظام سلامت و جامعه‌ی پزشکی گیلان قدردانی می‌کند.

برچسب‌ها:

دیدگاه خود را بیان کنید.