پزشکان گیل

ماهنامه جامعه پزشکی گیلان

یادداشت‌های یک سردبیر محترم (۳)/ ما همین دور و بریم

بدست • 18 آوریل 2010 • دسته: آ با كلاه

این هفته داریم مجله‌ی ۷۸ را می‌بندیم و طبیعی است که کمتر از افاضات ما بهره‌مند شوید. این دو سه خط را هم نوشتیم که فکر نکنید تب تندمان عرق کرده است.
در ضمن، امروز یک آقایی به اسم میرحسین موسوی سخنرانی کرده و گفته است: «هر وبلاگی که بسته می‌شود ده‌ها وبلاگ دیگر برای دفاع از حقوق مردم باید راه‌اندازی شود.» خواستیم بگوییم این وبلاگ ما ربطی به فرمایش ایشان ندارد؛ ما چند روز پیش راه‌اندازی کرده بودیم. باز هم در ضمن، ما کاری به حقوق مردم نداریم؛ همین شش ماه پول بیمه‌ی خودمان را از وزیر محترم رفاه بگیریم، کلاه‌مان را می‌اندازیم هوا.
پ. ن: دم عید رفته بودم تی‌شرت سبز بخرم، طرف پرسید: «چه سبزی؟» گفتم: «سبز جنبشی!» گفت: «تمام شده.» ولی فکر نمی‌کنم تمام شده باشد.

برچسب‌ها: ٬

۲ دیدگاه »

  1. خیلی عالی بود. تو چند جمله کوتاه به اندازه یه پست طولانی نوشتی. باید ایجاز را ازتون یاد بگیرم! 

  2. عجالتا که به جای «وبلاگ زدن»، خیلی ها به «وبلاگ خوردن» افتاده اند! ما هم در این هوای گرگ و میش، رفتیم یک تی شرت قرمز مغز پسته ای خریدیم، «کله» مان را هم دادیم آرایشگر صفا بدهد، یک ادکلنی هم به سر و بدنمان زدیم که «بوی قرمه سبزی» ناهار را لای عطرش گم کنیم، فقط نمی دانیم این پوست موزها را کی می اندازد توی این کوچه ها، آدم حواسش نباشد، لنگش می رود هوا، با سر می خورد زمین! باقی بقای شما…

دیدگاه خود را بیان کنید.