پزشکان گیل

ماهنامه جامعه پزشکی گیلان

چه حالی دارند همکاران ما…

بدست • 28 آوریل 2010 • دسته: آ با كلاه

۱٫    اول این‌که به پیشنهاد سارا رها و علیرضا مجیدی عزیز (این «عزیز» به هر دو نفرشان برمی‌گردد) به خانه‌ی جدید نقل‌مکان کردیم. بنابراین اگر پیگیر افاضات ما نیستید که هیچ، اگر هستید، دو حالت دارد: یا به این وبلاگ جدید سر می‌زنید یا در حاشیه‌ی سمت چپ سایت «پزشکان گیل» در خدمت‌تان هستیم. من که از این کارها سر درنمی‌آورم، زحمات فنی‌اش را (که ایجاد وبلاگی در ساب‌دومین سایت اصلی باشد) همان علیرضای عزیز کشیده است و یک چند روز دیگر باید بکشد تا کار خوب جا بیافتد.
۲٫    این یک هفته که نبودیم، خیلی بیکار هم نبودیم. تمام مقالات ویژه‌نامه‌ی دکتر تائب را آپ کردیم برای‌تان گذاشتیم در سایت «پزشکان گیل». برای این‌که دست‌تان بیاید چطور ویژه‌نامه‌ای است، همین یک عکس ورودی های ۱۳۲۳ دانشگاه تهران را اشانتیون می‌گذاریم این‌جا تا حالش را ببرید. اما برای خواندن مقالات باز هم دو حالت دارد: اگر دکتر تائب را می‌شناسید و دوستش دارید که فهرست کامل این مقالات را ذیل یادداشت خودمان («برای تائب شدن دیر نیست») برای‌تان گذاشته‌ایم؛ اگر هم دکتر تائب را نمی شناسید یا وقت و حوصله‌ی خواندن همه‌ی آن یادداشت‌ها را ندارید، حتماً «شرح حال من» دکتر تائب و «دانشگاه تهران یاد باد» را با آن عکس‌های منحصر به‌فرد ببینید.

با ورودی‌های 1323 دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه تهران، 1323۳٫    اصلاً یک بخش در این وبلاگ باید راه بیاندازیم به‌عنوان «پیشنهاد سرآشپز» تا بعضی مقالات جدید سایت را به شما پیشنهاد کنیم. مثلاً چه معنی دارد تا این‌جا بیایید و یادداشت «اخبار فرهنگی» ما را نخوانید که درباره‌ی اهدای دو بچه آهوی ایرانی به ولیعهد کباب‌خور قطر و تقلب در آزمون دستیاری امسال است؟
۴٫    تقلب گفتیم؛ همین حالا خواندیم که جمعی از همکاران ما در اعتراض به تقلب در آزمون دستیاری به محمود احمدی‌نژاد شکایت برده و خواسته‌اند حق‌شان را بدهد. چه همکاران باحالی داریم ما. اگر باور نمی‌کنید، خودتان بخوانید.

برچسب‌ها: ٬ ٬ ٬

۲ دیدگاه »

  1. آره، خیلی گل و با حال هستن.

  2. سلام
    وقتی رییس جمهور به اعتراضشون پاسخ داد ملطفت می شین.
    فکر کردین کاری داره؟ به همشون تخصص می ده که دلشون نشکنه،
    آخه شما که نمی دونین:
    ما، با برنامه های دولت، و حمایت شما جوانانِ پزشک، در چند سال آینده، قطعن، ریشه ی، عدم، تخصص رو، خشک می کنیم… .
    (سفرهای غیر استانی ۸۷، در جمع پزشکان فاقد تخصص روستای بالاگفشه، از حوالی لشت نشا)

دیدگاه خود را بیان کنید.