پزشکان گیل

ماهنامه جامعه پزشکی گیلان

منتظر کادو‌ی شما هستیم

بدست • 31 دسامبر 2011 • دسته: اخبار تازه٬ تیتر اول

فراخوان خوانندگان برای جشن ۱۰۰ ماهگی «پزشکان گیل»
دوستان پیشنهاد داده‌اند به‌مناسبت انتشار یکصدمین شماره‌ی ماهنامه‌ی وزین «پزشکان گیل» در بهمن‌ماه، یک شماره‌ی ویژه منتشر کنیم. راستش را بخواهید، خودمان هم دل‌مان می‌خواهد. چه‌کسی از جشن تولد و شمع فوت کردن و کادو گرفتن بدش می‌آید؟ منتها اصل قضیه همین کادو گرفتن و دادن است. اگر قول می‌دهید هر کدام از شما یادداشتی، نقدی، نظری، تشویقی، تحبیبی، تادیبی، بد و بیراهی، خاطره‌ای، رهنمودی، چیزی بالاخره (از دو خط تا دو صفحه) نثار ماهنامه‌ی وزین و سردبیر محترمش کنید، که هستیم خدمت‌تان. ولی اگر بی‌محلی کنید و جلوی غریبه‌ها و در و همسایه آبروداری نشود، شماره‌ی ۱۰۰ که هیچ، کل مجله را صرف‌نظر می‌کنیم. گفته باشیم که این تهدید جدی است! آدم با این‌جور مهمان‌ها (بلانسبت) بیخود می‌کند مهمانی بگیرد.
مهلت ارسال هدایای فوق‌الذکر هم تا دهم برج بعد (۹۰/۱۱/۱۰) باشد که بتوانیم به‌موقع ترتیب صفحه‌بندی را بدهیم. پیشاپیش «صفای قدم‌تان»! نشانی ما هم این‌جاست.

۲ دیدگاه »

  1. با سلام
    وب سایت بسیار خوب و جامعی دارید.
    خسته نباشید.

  2. با سلام تولدتان مبارک. در روز تولد وقتی شعر تولد می خوانند می گویند:(شمع ها را فوت کن که ۱۰۰ سال زنده باشی ). حالا در تولد ۱۰۰ سالگی شما برایتان جاودانگی را ارزو می کنم.
    مجله ی پرمحتوا و موفقی را هدایت کردید.پاینده باشید.

    مقاله ی جدید و پر محتوایی را تقدیم می کنم ک لطفا جایگزین مقاله ی اول (بیوپسی پستان) در سایت شما بگذارید.

    با تشکر و تبریک مجدد

دیدگاه خود را بیان کنید.